23 oktober, 2015

79

Hej på er! Gissa hur förvånad jag blev då jag såg att statistiken mittiallt skenat iväg, tydligen hade en hel del av er hittat hit via Carros blogg, så roligt! Kul att hon tycker att min lilla blogg är värd en nominering, även om jag prioriterade bort bloggen helt mellan mars och september. Nå, hoppas en del av er fortsätter kika in mellan varven! :)

Dagens makeup fick bli lite mjukare eftersom jag snart ska iväg till Kokkola för ett kvällsskift, oftast kör jag bara bas och bryn då jag jobbar men nu som då blir det något lite mera spännande.

Ögon / Eyes: .färg - Nektarin, Orchidé, Äppelblom, Valnöt, Kaffe
                       MNY- 309
                      IsaDora - Inliner Kajal (56 blonde)
                      L'oréal Paris - False Lash Wings Intenza (intense black)

Läppar / Lips: Lumene Natural Code - Candy Smile



 


2 kommentarer:

  1. Du har alltid så fina och häftiga sminkningar! Får ofta inspiration av dig, även fast jag själv int sminkar mig så ofta, men då jag väl ska göra det så bruk jag bläddra i ditt arkiv :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj va roligt att hör, tack! Har själv hängt med din blogg sen du blev gravid :)

      Radera