14 oktober, 2015

74

Halloj! Idag körde jag på en soft eyeliner (funkar superbra för oss som inte har sådär väldans mycket ögonlock att jobba med) som jag gjorde med en svart ögonskugga och en snedskuren pensel, samt höstiga lite 90-tals inspirerade läppar.

Till basen och brynen använde jag samma produkter som i senaste inlägget, så scrolla dit om ni undrar över något. För övrigt varierar jag basen ganska sällan, så dom produkterna orkar jag inte alltid plita ner :)  (#lata)

Ögon / Eyes: .färg - Nougat, Kaffe
                      MNY-309
                      IsaDora - Inliner Kajal (56 blonde)
                      L'oréal Paris - Miss Manga

Läppar / Lips: MaxFaxtor - Kohl Pencil (030 Brown)
                         NYX - Matte Lipstick (Tea Rose)






 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar