13 november, 2013

Dagens Makeup - 3

Länge sen jag har haft tid för att uppdatera, dygnet räcker helt enkelt inte till för allt. Har några sminkningar på lager som jag inte visat ännu. Men jag börjar med dagens make. Min vardagsbas tänkte jag försöka gå igenom lite noggrannare innan veckans slut, så då får ni veta mer om produkterna jag oftast använder.

Att använda en färgglad skugga på ögonlocket är ett riktigt bra tips för den som vill ha lite roligare makeup men endå inte riktigt vågar gå all in. Den bruna globskuggan gör att sminket endå ser rätt vanligt ut. Funkar bra till både vardags och fest.

Ögon: .färg : Lime
.färg : Valnöt
MNY : nr. 309
L'oréal Paris : Telescopic (mascara)
Grimas : Water Make-Up Pure (eyeliner)

Bryn: .färg : Peppar, Nougat
MUS : cover all mix (som highlight)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar